Turbacz (Gorce)

Nowy Rok (2015) – z inicjatywy Marty i Michała, ku uciesze Basi i Piotrka 🙂 – przywitaliśmy w Krakowie. Snując ambitne plany, zamierzaliśmy 1 stycznia wybrać się w Góry, dzieląc na podgrupy: jeżdżących i chodzących. Zweryfikowane przez życie plany udało się zrealizować 2 stycznia 2015 r. W skład podgrupy chodzących weszli: Kasia i Tomek 🙂 . Za cel obraliśmy sobie Gorce, których nie udało się odwiedzić w czasie długiego weekendu listopadowego.

Wystartowaliśmy z Łopusznej (Zarębek Niżny, gdzie spotykają się niebieski z czarnym) i tym ostatnim ruszyliśmy na spotkanie z . Następnie , mijając schronisko, dostaliśmy się na szczyt Gorców – Turbacz (1.310 m n.p.m.). Tą samą drogą wróciliśmy do schroniska, gdzie posileni smakowitymi zupkami, niebieski przy blasku księżyca w pełni, dotarliśmy do miejsca startu.

Bliskość Tatr oraz dobra widoczność zagwarantowały nam wspaniałe widoki, zaś niewielki mróz oraz śnieg i słońce sprawiły, że wędrowanie w Gorcach było prawdziwą przyjemnością.

Tradycyjnie już dziękujemy Basi i Piotrkowi za gościnę. Co złego, to nie my 🙂

A na koniec mapka:

This entry was posted in Góry, Korona, Polska, towarzyskie, zdobywanie korony and tagged , . Bookmark the permalink.