Czupel (Beskid Mały)

6 marca wróciliśmy w Beskidy; tym razem na celownik wzięliśmy Czupel. W piątek zameldowaliśmy się w hotelu na obrzeżach Bielska-Białej. Po śniadaniu, PKS-em dostaliśmy się do Czernichowa, skąd niebieskim szlakiem, przez Suchy Wierch, dotarliśmy na Czupel (933 m n.p.m.). Następnie, wciąż niebieskim, po posileniu się w Schronisku PTTK Na Magurce, wróciliśmy do Bielska-Białej.
Choć tym razem nie było zbyt słonecznie, to liczne napotkane po drodze ptactwo, pozwoliło odczuć, że nadchodzi wiosna. Pomimo tego, że wysokość Czupla nie jest spektakularna – zdołaliśmy się zmęczyć. Fragment szlaku, do skrzyżowania z  nieopodal szczytu, nie był oblegany (tzn. nikogo nie spotkaliśmy i nie widzieliśmy ludzkich śladów). Natomiast w okolicy schroniska zrobiło się ludniej, zwłaszcza za sprawą narciarzy biegowych, korzystających z dobrych warunków i przygotowanej trasy.

I jeszcze trasa przejścia:

This entry was posted in Góry, Korona, Polska, zdobywanie korony and tagged , . Bookmark the permalink.

One Response to Czupel (Beskid Mały)

1. Mateusz says:

Beskidy zimą mają wiele uroku. Nie są tak wysokie jak Tatry, dlatego z większą łatwością można się poruszać po ich szlakach. Ja zapraszam Was do odwiedzenia Beskidu Śląskiego. Okolice Bielska-Białej kryją w sobie jeszcze wiele niespodzianek. Pozdrawiam